سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
8 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها بهترین دکتر تزریق ژل و قدوسی شیراز|تزریق ژل و قدوسی در شیراز           
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
عضویت
اینستاگرام

   بهترین دکتر تزریق ژل و قدوسی شیراز|تزریق ژل و قدوسی در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس قدوسی شیراز|تزریق ژل و بوتاکس در قدوسی شیراز

اکثر خانمها و آقایان بیشتر از قبل به دنبال زیبا شدن هستند و این میل به زیباتر شدن دیگر فقط مختص خانمها نیست و آقایان نیز به جوانی و زیبایی صورت خود اهمیت می دهند.

می دانیم برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی وجود دارد مانند استفاده از کرمها، ماسکها،دستگاههای لیزر، جراحی زیبایی و راههای متعدد دیگر....اما قطعا تزریق ژل و بوتاکس نیز یکی از راههای پرکاربرد زیبایی در این روزهاست که هم آقایان و هم خانمها میتوانند از آن بهره ببرند.

به همین دلیل  پزشکان بسیاری هستند که تزریق ژل و بوتاکس را انجام می دهند و پیدا کردن پزشک مناسب برای تزریق ژل و بوتاکس یکی از دغدغه های زیباجویان  در شهرهای مختلف است و به عنوان مثال در گوگل و شبکه های اجتماعی واژه هایی چون بهترین دکتر برای تزریق ژل و بوتاکس شیراز و دکتر خوب برای تزریق ژل در شیراز یا دکتر خوب برای تزریق بوتاکس در شیرازو یا بهترین مرکز تزریق ژل وبوتاکس شیراز و..... جستجو میکنند و به دنبال پزشکی هستند که بتواند بدون ایجاد عارضه ای صورت آنها را به فرم دلخواشان در بیاورد.

 شاپ لیزر یکی از مراکز زیبایی معتبر می باشد که  به دنبال استقبال زیباجویان بیشمار در سراسر کشور،  لاین خدمات  پوست و زیبایی خود را بر بعد از تهران  در شهرهایی مانند اصفهان، مشهد ، کرج و شیراز به شکل کاملا حرفه ای و نوین انجام میدهد.

برای کسانی که دنبال بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز هستند، قطعا شاپ لیزر می تواند یک گزینه عالی باشد . این مرکز با داشتن بهترین پزشکان در تزریق ژل و بوتاکس در شیراز در همان ابتدا توانست مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نماید.

مرکز شاپ لیزر در شیراز، میتواند پاسخگوی شما عزیزان شیرازی برای بهترین تزریق ژل و بوتاکس با فرم دلخواه شما و مارک های معتبر ژل و بوتاکس باشد. از اینرو خانمها و آقایان شیرازی که به دنبال تزریق ژل و بوتاکس در شیرازهستند می توانند به راحتی با مراجعه به مرکز تخصصی مراقبت پوست شاپ لیزر شعبه شیراز، خدمات تزریق ژل و بوتاکس را دریافت نمایند. 

شاپ لیزر به عنوان یکی از پیش روهای صنعت زیبایی در ایران، برای بهبود پاسخگویی به مشتریان تزریق ژل و بوتاکس در شیراز پکیجهای متنوعی را تهیه نموده است تا عزیزان به راحتی و متناسب با نیاز خود بتوانند با آرامشی کامل خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند. 

شاپ لیزر مرکز خدمات  تخصصی با بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس در شیراز منتظر دیدار شما عزیزان می باشد.

فیلر یا ژل  چیست؟

فیلر یا ژل ماده ژلاتینی مانندی است که با هدف جبران تحلیل چربی، صاف کردن چین و چروک‌ها یا زیباسازی صورت زیر پوست تزریق می‌شود. هر ساله بیش از یک میلیون زن و مرد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند تا با تزریق ژل دوباره صورتی جوان و زیبا داشته باشند. جوانسازی صورت به روش تزریق ژل درمانی مقرون به صرفه است که هزینه بالا و دوران بهبود طولانی عمل‌های جراحی را ندارد.

فیلرهای پوستی از مواد مختلف زیادی ساخته می‌شوند  اما مارک‌های موجود در بازار از ژل زیست تخریب‌پذیر متشکل از اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند. اسید هیالورونیک یک اسید طبیعی است که در پوست انسان یافت می‌شود و به طور طبیعی جذب کنندة آب است و با تزریق آن باعث هیدارته شدن پوست می‌شود و قابلیت این را دارد که بیش از 1000 برابر وزن خود را در آب حفظ می کند!).

ژل های مورد استفاده برای تزریق دارای انواع مختلفی هستند؛ که همگی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) هستند. اما محبوب ترین ژل تزریقی به صورت اسید اسید هیالورونیک است. علت محبوبیت این ژل نیز خواص دیگر آن به جز شکل دهی و فرم دهی است. در واقع این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به عنوان روان کننده بافت های همبند، مفاصل بدن، چشم و پوست، فعالیت می کند. در نتیجه استفاده از آن موجب بهبود رطوبت و کیفیت پوست (با جذب آب به سطح زیرین پوست) می شود.

در نتیجه می توان گفت تزریق ژل اسید هیالورونیک نه تنها هیچگونه عوارضی ندارد؛ بلکه علاوه بر بهبود ظاهری سریع، کیفیت باطنی پوست صورت شما را نیز به تدریج افزایش می دهد.

انواع ژل ها

ژل های قابل جذب که دارای کلاژن بوده و پس از مدتی در پوست جذب می شود.

ژل های دیر جذب که ساختمانی شبیه استخوان دارد و از ترکیبات اسید لاکتیک تهیه شده است. طول اثر این زل ها 1.5 سال است و در پایان اثرگذرای به شگل گلوله های ریز در می آید.

ژل های غیر قابل جذب که حاوی ترکیبات اکرولیک است و خاصیت گلوله شدن دارد و نمی توان آن را جذب پوست کرد. این دسته کم مصرف تر از دیر جذب ها هستند.

کاربردهای تزریق ژل در صورت

از بین بردن خطوط پیری ظریف روی صورت

رفع چین و چروک یا ناهمواری‌های روی صورت

چاق کردن صورت

پر کردن فرورفتگی‌های صورت یا گودی‌های مربوط به اسکار و جای زخم

خوش فرم کردن صورت و مشخص‌تر کردن خطوط و انحناهای ظریف صورت

بزرگ و برجسته کردن لب‌های باریک

عوارض تزریق ژل در صورت

کبودی خفیف اطراف محل تزریق: این اثر معمولاً پس از دو تا سه روز برطرف می‌شود و در این مدت می‌توان آن را با آرایش پوشاند.

ورم کردن ناحیه‌های تزریق شده: ورم معمولاً خفیف است و پس از گذشت 48 تا 72 ساعت دیگر جلب توجه نمی‌کند.

بی‌حسی ناحیه‌های تزریق شده یا بخش‌هایی از صورت: اکثر ژل‌ها حاوی مقداری داروی بی‌حسی است، به همین دلیل بیمار پس از تزریق با بی‌حسی بخشی از صورت مواجه می‌شود. اثر دارو پس از دو تا سه ساعت از بین می‌رود و حس به صورت برمی‌گردد.

قرمزی پوست: قرمز شدن پوست معمولاً پی‌آمد تزریق، ماساژ شدید و واکنش خفیف پوست است. قرمزی پوست پس از دو تا سه روز برطرف می‌شود.

جابجا شدن ژل: ژل تزریق شده به مرور زمان از نقطه اولیه حرکت می‌کند.

ژل در موارد نادر برجستگی‌هایی را زیر پوست ایجاد می‌کند: این عارضه باید با مصرف دارو یا انجام جراحی درمان شود.

ژل در موارد نادر باعث گرفتگی رگ می‌شود: این عارضه مرگ بافت، نابینایی دائم یا آمبولی ریه را در پی دارد.

ماندگاری ژل

ماندگاری نتایج تزریق ژل به نوع فراورده، ناحیه درمان و خود بیمار بستگی دارد. در کل هر چه ژل غلیظ‌تر باشد و عمیق‌تر تزریق شود، ماندگاری اثر آن بیشتر خواهد بود؛ البته این قاعده همواره صادق نیست. برای حفظ نتیجه کافی است که درمان را تکرار کنید، البته جراح مقدار ژل و روش تزریق آن را در صورت لزوم تغییر می‌دهد تا بهترین نتیجه ممکن به دست آید.

ماندگاری اثر ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید (HA) از بقیه ژل‌ها کوتاه‌تر است و به همین دلیل این ژل غالباً به بیمارانی توصیه می‌شود که برای اولین بار این درمان زیبایی را انجام می‌دهند. اثر این نوع ژل‌ها پس از 6 تا 18 ماه از بین می‌رود. اثر تزریق در لب کوتاه مدت‌تر از تزریق در خط خنده است. بعضی فیلرهای HA، مانند ولوما،ماندگاری طولانی‌تری دارند، اما کاربرد آنها محدود به ناحیه‌های خاصی مانند گونه‌ها است.

ماندگاری ژل‌های سنتزی بیشتر است، چون این ژل‌ها توسط بدن جذب نمی‌شود. بنابراین ژل‌های سنتزی انتخابی مناسب برای بیمارانی است که از انجام درمان و نتیجه آن مطمئن‌اند. درهر حال باید بدانید که نتیجه تزریق این نوع ژل تا چندین سال روی صورت‌تان باقی خواهد ماند، پس حتماً به متخصص مجرب و ماهری مراجعه کنید که سبک کار ایشان را می‌پسندید و دیدگاه‌شان درباره زیبایی صورت با شما یکی است.

شماره تماس 09394676225 👉👉 لطفا کلیک فرمائید

  پشتیبانی واتساپ  09394676225 👉👉

 زمان تماس          9 صبح تا 22 شب

 

بهترین دکتر تزریق ژل و فیلر در قدوسی شیراز | بهترین دکتر تزریق بوتاکس در قدوسی شیراز

هزینه تزریق ژل 

هزینه تزریق ژل به نوع ژل و شدت نیاز صورت به جوانسازی بستگی دارد.

هزینه تزریق ژل معمولاً برحسب تعداد سرنگ‌هایی محاسبه می‌شود که برای دستیابی به نتیجه مطلوب تزریق شده است.

هرچه چین و چروک عمیق‌تر باشد، به ژل و پول بیشتری برای پر کردن آن نیاز است.

به علاوه ژل‌هایی که برای خوش فرم و چاق کردن صورت به کار برده می‌شود، معمولاً گران‌تر از ژل‌هایی است که فقط برای رفع خطوط تزریق می‌شود.

گاهی اوقات، به ویژه اگر خطوط در بخش فوقانی صورت باشد، لازم است که ترکیبی از چند ژل یا ترکیبی از ژل و عامل‌های دیگری مانند بوتاکس تزریق شود.

به علاوه برندهای مختلف ژل، مانند رستیلان، پرلن، رادیس و ژوویدرم با قیمت‌های مختلفی به کلینیک‌ها و متخصصین فروخته می‌شود.

بهترین برند برای تزریق ژل این که ژل مورد استفاده شما تا چه مدت ماندگاری داشته باشد، به سلیقه متقاضی است. اما این که کدام برند ژل مناسب تری برای تزریق دارد را بهتر است به عهده پزشک معالج خود بگذارید. زیرا این عمل به تخصص نیاز دارد و کمی حساس و دشوار است.

محبوب ترین تزریق ژل در حال حاضر، ژل های موقتی هیالورونیک اسید هستند. این ژل ها هم عوارض کمی دارند و هم آسان تزریق می شوند. علاوه بر آن درمان حساسیت های ناشی از هیالورونیک اسید ها بسیار راحت قابل درمان است. شما با انتخاب تزریق ژل هیالورونیک اسید، اگر بدنتان واکنش نشان داد، کافیست با تزریق یک آنزیم به نام هیالورونیداز، تمامی ژل تزریق شده هیالورونیک را در بدن خود از بین ببرید.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مراقبت بعد از تزریق ژل بسیار مهم است. شما باید مطمئن شوید که این کار علاوه براینکه هیچ‌گونه آسیبی به شما وارد نمی‌کند؛ زیبایی حداکثری را برای شما به ارمغان می‌آورد. مراقبت بعد از تزریق، در چندین نکته خلاصه می‌شود که به آن می‌پردازیم.

تا 6 ساعت از تماس آب با محلی که در آن تزریق صورت گرفته، خودداری کنید.

تا 24 ساعت پس از تزریق، از حمام رفتن خودداری کنید.

به هیچ عنوان از وسایل آرایشی مانند کرم، کرم پودر و… روی محل تزریق استفاده نکنید.

محل مورد تزریق را دستکاری نکنید. آن قسمت را ماساژ ندهید. اگر از تزریق ژل برای ناحیه صورت استفاده می‌کنید، تا 2 هفته از انجام ماساژ صورت خودداری کنید.

یادتان باشد که محل مورد تزریق به مدت 5 تا 15 روز متورم بوده. حجمی که ایجاد شده، حجم واقعی نیست. و این حجم بین 30 تا 70 درصد بیشتر از حجم واقعی و مورد درخواست شماست. برای کاهی کبودی و قرمز، هر چند ساعت یک بار و به مدت 15 دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید.

تا دو روز پس از تزریق، ورزشی انجام ندهید.

ممکن است پس از تزریق، محل مورد تزریق مقداری کبود شود. این کبودی نهایتا پس از 5 تا 10 روز از بین می‎رود.

قرمزی پوست محل مورد تزریق، کاملا طبیعی است و پس از 2 تا 3 روز از بین می‎رود. اگر پس از 3 روز، قرمزی از بین نرفت، به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

تا یک هفته پس از انجام تزریق، از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و حمام آفتاب خودداری کنید.

پس از 2 تا 4 هفته از انجام تزریق، جهت ویزیت به پزشک معالج خود، مراجعه کنید.

شماره تماس 09394676225 👉👉 لطفا کلیک فرمائید

  پشتیبانی واتساپ  09394676225 👉👉

 زمان تماس          9 صبح تا 22 شب

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس در واقع نوعی سم است که به بوتولینیوم معروف است. این سم در کنسرو های غذایی هم دیده می شود، البته استفاده از آن برای فلج کردن عضلاتی است که باعث می شود شما به طور ناخواسته اخم کنید .

تزریق بوتاکس در نواحی مختلفی انجام می شود، از این دارو برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی ، گوشه چشم و بین دو ابرو بهره گیری می شود.

بوتاکس با آزاد سازی یک باکتری به نام کلسترویدیوم بوتولینیوم باعث می شود تا عصب های اخم و یا خنده به طور موقت فلج شوند، با فلج موقتی این عصب ها شاهد این مساله خواهیم بود که فرد به طور غیر عمد اخم نمی کند و از این طریق از ایجاد چین و چروک در ناحیه پیشانی جلوگیری می شود.

البته بوتاکس باعث می شود تا بافت زیر پوست کمی کشیده و لیفت شود از این رو نیز عاملی برای از بین رفتن خطوط سطحی ایجاد شده بر روی پوست محسوب می شود.

تاثیرات بوتاکس بعد از اولین ساعات تزریق قابل مشاهده است اما بیشترین اثر پس از یک هفته بروز می نماید.

تزریق بوتاکس با عوارض همراه نیست و عموما به عنوان یک روش مفید برای جلوگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می گیرد.هرچند که درمان چین و چروک در این روش موقتی است و نیاز به تمدید بعد از 6 ماه تا یک سال وجود دارد، اما می تواند از ایجاد خطوط اخم و خنده در طول دوره ای که دارو بر روی پوست اثر گذار است، جلوگیری نماید.

محل های مناسب تزریق بوتاکس

خطوط اخم بین دو ابرو

خطوط افقی پیشانی

چین و چروک های کنار چشم

چین و چروک های گردن

خطوط خنده

کاربردهای بوتاکس را به دودسته می توان تقسیم کرد

کاربردهای درمانی بوتاکس

درمان سردرد های مانند میگرن

درمان تعریق زیاد ( زیر بغل، کف دست ، کف پا )

درمان غیر قرینگی  صورت

درمان اسکارهای دردناک

کاربردهای زیبایی بوتاکس

رفع چین و چروکهای حرکتی و متوقف کردن پیشرفت چروکهای ثابت مثلا در پیشانی،دور چشم،خط اخم

بالا بردن ابروها

کاهش نمایش لثه هنگام خندیدن

بالا بردن نوک بینی

بهبود افتادگی قسمت تحتانی صورت در کنار تزریق فیلرها و چربی

کاهش خطوط عرض گردن

کاهش چینهای عمودی گردن

بهبود چین های چانه

شماره تماس 09394676225 👉👉 لطفا کلیک فرمائید

  پشتیبانی واتساپ  09394676225 👉👉

 زمان تماس          9 صبح تا 22 شب

 

دکتر خوب برای تزریق ژل و بوتاکس در قدوسی شیراز

عوارض تزریق بوتاکس

عوارض بوتاکس به طور معمول، جز ضعف عضلات ناحیه اطراف محل تزریق، جدی نمی باشد. البته در صورتی که تزریق توسط پزشک با تجربه انجام شود، هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت، ولی بیمارانی که بیماری های عصبی و عضلانی دارند و در فاز حاد هستند و یا زنان باردار و شیرده نباید از آمپول بوتاکس استفاده کنند، بهتر است بدانید تزریق بوتاکس باعث فروکش کردن سردردهای میگرنی در بسیاری از افراد می شود، اما گاهی ممکن است سردرد به صورت موقت برای مدت چند روز اتفاق افتد و یا علایمی دال بر حساسیت  ایجاد شود که آن هم موقتی و گذراست.

زمان تزریق بوتاکس

 کار بوتاکس ریلکس کردن عضلات است و قابلیت لیفت را ندارد، به‌ همین دلیل بهتر است قبل از ایجاد چین‌ و‌ چروک و همچنین ایجاد ترک پوستی تزریق شود. در افراد جوان شکل و تاثیرگذاری بوتاکس بهتر است، اما در سنین بالا به‌ دلیل کوچک شدن عضلات و افتادگی پوست بوتاکس تاثیرگذاری چندانی ندارد.

زمان اثر کردن بوتاکس

بلافاصله بعد از شروع درمان، بوتاکس در هر شرایطی، از یک روز تا ده روز طول می کشد تا بهبودی یابد و به طور متوسط، حدود سه تا هشت ماه طول می کشد

نتایج حاصل از بوتاکس پس از چند روز شروع و نتیجه نهایی، دو هفته بعد ظاهر می‌ شود و به طور متوسط، حدود سه تا هشت ماه طول می کشد؛ زیرا این مقدار زمانی است که طول می کشد تا بدن شما گیرنده های جدید در عضله بسازد.

بوتاکس دوام همیشگی ندارد و چهار ماه بعد، عضله قدرت اولیه خود را پیدا می‌ کند و خطوط بر می‌ گردند. 

معمولا تزریق به فواصل هر چهار ماه یک ‌بار انجام می‌ شود و به‌ تدریج به بیمار کمک می‌ کند تا به‌ طور ارادی عادت انقباض عضله را ترک کند. 

گفتنی است؛ در صورتی که بوتاکس توسط متخصص مجرب تزریق شود و نوع ماده بوتاکس اصل و بدون ناخالصی باشد، ضرری برای پوست ندارد.

مراقب های بعد از تزریق بوتاکس

بهتر است تا 5 ساعت کارهای زیر را انجام ندهید:

خارش 

عینک آفتابی زدن

آب زدن

آرایش کردن

دراز کشیدن و خوابیدن

سر خم کردن

ماساژ پیشانی دور چشم

الکل، کافیین و سیگار مصرف نشود

همچنین بهتر است:

درصورت التهاب و کبودی یخ گذاشته شود

درصورت سردرد استامینوفن ساده استفاده شود

تا سه روز از کارهای سنگین و فعالیت های ورزشی جلوگیری کنید

به مدت سه شب بالشت بلند زیر سر قرار گیرد

به پوستتان که تزریق بوتاکس رویش انجام شده است، دست نزنید

تا 24 ساعت از مالش محل خودداری کنید، زیرا نمی خواهید که بوتاکس به بقیه محل ها پخش شود.

از مراقبت های پوستی, پیلینگ شیمیایی، میکروبلیدینگ، و غیره تا 24 ساعت خودداری کنید.

موارد منع مصرف بوتاکس 

در دوران حاملگی مصرف بوتاکس ممنوع است.

وجود عفونت در محل تزریق

بیماری میاستنی گراو

اختلالات نوروموسکولر

سندرم Eaton Lambert

افرادی که آنتی بیوتیکهایی مانند جنتامایسین ، استرپتومایسین و کانامایسین مصرف می کنند.

افرادی که داروی دی- پنی سیلامین که در آرتریت روماتوئید کاربر دارد مصرف می کنند.

افرادی که تحت درمان با سیکلوسپورین هستند.

افرادی که داروی ضد مالاریای کلروکلین مصرف می کنند

مادران شیرده

اگر سابقه حساسیت قبلی به بوتاکس دارید، به پزشک خود اطلاع دهید.

روش تزریق بوتاکس 

زمان لازم برای تزریق بوتاکس چند دقیقه (حداکثر 10تا15 دقیقه) می باشد و بطور معمول نیازی به بی حسی نمی باشد ولی ممکن است 20تا30 دقیقه قبل از تزریق از پماد بی حسی کننده موضعی استفاده شود. تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های بسیار ظریف (مانند سرنگ انسولین) به عضلات خاص انجام می شود و با درد بسیار کمی توام می باشد. تعداد تزریق بوتاکس بسته به میزان چین و چروک دارد و فردی به فردی دیگر متفاوت است. بطور معمول در نواحی پیشانی 10تا16 خط اخم 4تا6 و دور چشم 3 تزریق انجام می شود.

طول مدت اثر بوتاکس 

طول مدت اثر بوتاکس بطور معمول 3تا4 ماه است (ولی بندرت تا 6 الی 8 ماه نیز مشاهده شده است) و خطوط بتد ریج به حالت قبل از درمان بر می گردند بعد از چند بار تزریق اثر بوتاکس بیشتر باقی می ماند و فواصل بین دو تزریق طولانی تر می شود. در بعضی  از افراد اثر نسبی طولانی مدت یا پاسخ حافظه ای memory response)) مشاهده می شود بطوریکه چین و چروکها هرگز به طور کامل به حالت قبل از شروع تزریق بر نمی گردند.

شماره تماس 09394676225 👉👉 لطفا کلیک فرمائید

  پشتیبانی واتساپ  09394676225 👉👉

 زمان تماس          9 صبح تا 22 شب

 

0  
بازگشت به بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

بیوگرافی سرنای ساریکایا

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com